10 de febrer 2008

Una petita anècdota

Us comentaré una petita anècdota que em va passar aquest dissabte a Gandesa. Després del sopar de la inuaguració del col.lectiu de la JNC, vam anar a fer una copa, i allí em van presentar a un home, dient-me que era d'Esquerra. Vam estar conversant una mica, fins que va començar a dir-me una sèrie de "tonteries" sobre el pressupost de la Generalitat a les Terres de l'Ebre, quatriplicant la xifra pressupostada a les nostres terres.
Un cop haver parlat amb ell, em van comentar que era el cap de llista d'esquerra, i em vaig quedar parat. No sé si realment és desinformació, o si és parlar per parlar, dient xifres que no s'adiuen ni de bon tros a la realitat. Si fós el primer cas, trobo una mica vergonyosa aquesta actitut de desconeixement envers una cosa tan important com són els pressupostos a les nostres Terres, sobretot si encapçales una llista. Si fós per enganyar a la gent, llavors no seria una actitut vergonyosa, seria simplement mentir i enganyar a gent que no té perquè estar informada, i que innocentment es poden arribar a creure el que els diuen. Però tant en el primer com en els segon cas, es poden trobar amb un problema... que hi parlin amb algú que realment ho coneix, i els faiguen tornar-se roijos. Ja ho he dit, no deixa de ser una anècdota.