02 de gener 2008

Brindis a Gandesa

Aquest passat dissabte es va fer un brindis a Gandesa, per a despedir l'any. Va ser tot un èxit. La idea d'aquesta trobada va sorgir dels militants de la JNC a la capital de la Terra Alta, i va comptar amb el suport de militants i simpatitzants de convergència. En total, unes 40 persones, tot un èxit. Un èxit de participació de persones que desitjen un canvi, per a bé, per a millor. Unes il.lusions de persones que no els agrada la forma de que hi ha ara de governar. Jo mateix la vaig patir, quan l'alcalde Aubà no ens va deixar a la JNC, i als seus militants de Gandesa, ficar una paradeta a la Fira del Vi. Aquests tics no són bons, gens bons. Casos com aquests no s'han de tornar a produir, ni a Gandesa ni a cap lloc, i per a això, vetllarem i lluitarem.

A la gent jove de Gandesa, us he de dir que des de l'executiva tenim pendent fer la refundació del col.lectiu, que esperem fer-la durant aquest mes de gener. Em consta que esteu treballant molt, i espero que el 2008 sigui l'any de la refundació i consolidació del vostre col.lectiu. Ànims!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bon any a tots. Enhorabona per l afeina que esteu fent i molts ànims per tirar endavant la JNC a la Terra Alta. Un jubilat recent de la JNC de Prat de Comte.

Anònim ha dit...

Bon any a tots/totes.. Us animo també, com a ex menbre de la JNC, però de la Ribera d'Ebre, a que tingue-ho ganes de fer coses, pel vostre poble, i com no, des de un partit per a vosaltres, per la gent jove on hi ha cabuda per a tothom, on primer són les persones.
Enhorabona i a vore si la JNC a la Terra Alta és model de referència.

Anònim ha dit...

així que ets juanjo al foro de Deltebre (deltebre.superforos.com)pues vaja tela noi, com estàs deixant d’imatge de CiU

Robert Bellaubí ha dit...

Me sembla que hi ha gent que té molt de temps lliure jugant a coses de crios...

A veure, jo sóc Robert Bellaubí Garcia, i no altres noms, i les meves opinions les podeu trobar al meu bloc, i comparteixo al 100% les del bloc Ebrediputats.

Això és tot, els que em coneixeu sabeu que no he escrit mai al fòrum aquest de Deltebre (sorry, potser al començament una vegada), perquè prou feina tinc ja amb el meu bloc i col.laborant amb Ebrediputats.

Així que si algú vol saber les meves opinions, ja sabeu on me trobareu.
Gràcies