02 de juliol 2008

Toni vives a Arnes


El divendres passat, la JNC d'Arnes va poder comptar amb la prescència d'Antoni Vives (Vice secretari General de CDC, Regidor de l'Ajuntament de Barcelona, escriptor...) que va fer la presentació del seu llibre Per què faig de polític: carta oberta al meu fill.


Tot i ser un acte organtizat per la JNC, hi va participar molta gent, de totes les edats. Molt mèrit de l'èxit de l'acte també el té el mateix Toni, que és un asidu a les nostres Terres, un barceloní ebrenc.


Després de la presentació, ens vam quedar amb ell tots els joves que hi erem (de 14 anys a 31, que és la meva edat...), que hi erem molts!!!. Llavors, va parlar-nos dels seus orígens com a polític en la Crida, i ens va recordar que la independència no s'aconsegueix parlant, si no treballant dia a dia.


Toni Vives, una persona per a compartir vivències. Toni Vives, un ebrenc més.


I a la JNC d'Arnes: endavant, que en el poc temps que esteu funcionant ho esteu fent molt bé!

5 comentaris:

Gustau Moreno ha dit...

Toni Vives un ebrenc més?
Per aquí sí que no passo!

Adam ha dit...

robert, repassa't les opcions del blogger per posar com a idioma el català, no queda massa bé que tot un patriota com tu tingue la plantilla en castellà.

salut, a vore si mos trobem dissabte a Tortosa.

Robert Bellaubí ha dit...

Gustau, el Vives al meu poble és com si fos de casa, i pel que vaig poder comprobar, a la Terra Alta igual, així que hem ratifico en lo dit.

Adam! gràcies, no m'havia adonat, ja està canviat! Ens veurem per Tortosa.

Dídac Ramos ha dit...

Home, al fivec el teu blog, molt bé robert! je je je! Per cert, molt bé la reunió, ja t'he linkat, espero que vagis seguint el meu espai.

Records des de Perafort!

Dídac Ramos ha dit...

Mea culpa, ja està arreglat! No vull crear un conflicte intern a Catalunya per errar en el nom, je je!


Records!