25 de gener 2008

Continuem escribint...

Porto ja uns quants dies sense escriure al bloc, i em sap mal, ja que no m'agrada tenir-lo parat, però aquestes setmanes han estat molt intenses en el treball. Ara ja fa un ratet he arribat de Barna del CEN de la JNC, i quan he vist l'agenda per a les pròximes setmanes, he pensat: i quan escriurè al bloc? Bueno, tot i estar molt liat, ho intentaré fer.

Aquest finde el tenia compromés, però han sortit uns imprevistos ni previstos ni desitjats, que m'han fet retocar l'agenda. D'aquesta manera us comento que aquest divendres a la nit, a Tortosa farem la presentació de la candidatura de CDC al Congrés i al Senat. Serà una nit especial, ja que Imma es presenta com a número tres de la llista al Congrés. Això vol dir que si traiem uns bons resultats, i després tenim una mica de sort, Imma aquest any o l'any que ve podria ser Diputada, s'ho mereix i ens ho mereixem la gent de Deltebre i de les nostres Terres.

El dissabte toca Consell Nacional de CiU a Barna, on ratificarem les llistes. PEr la tarda aniré a la inauguració del colectiu de Riudoms, on ja sé que em trobaré amb els meus bons amics Oriol Anguera i Jordi Janés.

Ja us aniré comentant més actes, però no em voldria despedir sense abans recordar que el dissabte dia 9 de febrer farem la inauguració dels colectius d'Arnes i de Gandesa, a més a més d'un acte a Horta de Sant Joan.

Ara sí, vaig a dormir, que falta fa...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Espero que l'Imma pugui ser diputada. Ella segur que treballaria de forma incansable per les Terres de l'Ebre. Endavant!

Anònim ha dit...

Ostres, conec gent d'Horta de sant Joan i d'Arnes, i x cert, són ben poc convergents! jajaja... quina agenda nano! Pitjor que la del Duran eh!!