30 d’abril 2007

Imma Juan presenta la candidatura a Deltebre

El passat dijous vam fer la presentació de la candidatura de CiU a Deltebre. L'acte va tenir lloc a la plaça 20 de maig. Indret molt significatiu per al poble, ja que aquesta plaça porta el nom de la data de segregació del nostre municipi.
Per a la presentació, vam preparar 300 cadires, que es van ocupar totes. A més, hi havia unes cinquanta persones més dretes, a part de la gent que forma part de la llista. Un èxit.
Imma va començar el seu discurs argumentant l'el.lecció de la gent de la candidatura i que l'acompanyarà durant els pròxims anys, destacant que és "un equip de gent que tenen com a denominador comú l’avenç de Deltebre”, que “és una llista al servei del poble” i que "combina elements diferents que representen un valor afegit important de forma conjunta”. També va parlar de “tradició i renovació, experiència i joventut, il·lusió, honradesa, lleialtat, capacitat de treball...”, continuant dient que “és l’equip de gent que Deltebre necessita per afrontar els seus reptes de futur de forma satisfactòria”.
Un cop dit això, va passar a presentar als 22 membres de la candidatura, que anàvem pujant un a un a l'escenari que hi havia muntat. Sempre he pensat i he fet les coses amb il.lusió, com si fós el primer cop que les fés. I aquesta ocasió no va ser diferent. Quan vaig pujar damunt l'escenari i vaig veure tots aquells assistents davant meu, no m'avergonyeixo de dir-ho, em vaig emocionar com el primer cop que vaig pujar a un escenari. No em vull acostumar, vull que sempre fós com el primer cop.
Després de presentar-nos, va concluir l'acte parlant convençuda que traurem uns magnífics resultats el 27 de maig, i dient que “Deltebre necessita un govern fort i estable que pugui aportar solucions als problemes de la gent”, i emplaçant a tots els ciutadans i ciutadanes de Deltebre a fer-li confiança el proper 27 de maig per a permetre-li “liderar aquest govern fort que Deltebre necessita per avançar en el futur”.
Estic segur que traurem uns bons resultats, i que Imma tornarà a ser l'alcaldessa que el poble necessita.